Aby zaspokoić Twoją wstępną ciekawość, przedstawiam odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania zarówno od par młodych, jak i innych zleceniodawców piszących z zamiarem zorganizowania balu bądź innego wydarzenia o charakterze tanecznym czy też szeroko pojętym charakterze rozrywkowym.

Jaka jest cena za usługę ?

Cena ustalana jest indywidualnie – wszystko zależy od charakteru i terminu imprezy, lokalizacji, atrakcji, wykorzystanych środków, czy też ilości gości. Czym więcej informacji tym dokładniej mogę określić kwotę. Mail o treści: „Czy termin ….. jest wolny, jaki byłby koszt poprowadzenia wesela wraz z poprawinami? ” – z całym szacunkiem nie jestem w stanie przewidzieć czy chodzi o Gdańsk, Zakopane czy Warszawę. Uspokoję również, jeżeli będę potrzebował dodatkowych informacji – napiszę.

Czy dany termin jest wolny ?

Często Zleceniodawca czeka do ostatniej chwili z rezerwacją terminu. Kalendarz zapełnia się szybko więc kto pierwszy ten lepszy 😉

Jak wygląda rezerwacja terminu ?

W moim przypadku rezerwację terminu mogę podzielić na etapy :

  • wstępna – odpowiadając na maila ode mnie, jednocześnie wykazując zainteresowanie i umawiając się na niezobowiązujące spotkanie,
  • właściwa – po spotkaniu, pozostawiam kilka dni do namysłu,
  • zajętość terminu – po podpisaniu umowy i wpłaceniu zaliczki (500zł)

W ile osób prowadzone sa imprezy ?

Wesela, wszelkie bankiety prowadzę jednoosobowo zarówno jako DJ a zarazem Wodzirej. Na wyraźną prośbę istnieje możliwość poprowadzenia w składzie dwuosobowym. Więcej osób pojawia się przy złożonych eventach, festynach, koncertach, w niektórych przypadkach nad całością przedsięwzięcia pracuje sztab ludzi.

Jaką gram muzykę ?

Muzyka dostosowana jest zawsze do charakteru imprezy i wymagań zleceniodawcy. Na kilka dni przed imprezą lubię otrzymać listę „top” utworów, na podstawie której buduję repertuar muzyczny.

Jakie prowadzę zabawy ?

Zabawy –  jeżeli mają być – ustalane są na oddzielnym spotkaniu. Czasy niesmacznych konkursów (typu: przeciąganie jajka przez nogawkę) odeszły w niepamięć. Na chwilę obecną dysponuję zbiorem przeszło 130 zabaw (moich autorskich ale i też tych ogólnodostępnych) z zakresu animacji, tańców integracyjnych czy też synchronicznych oraz samych konkursów. Oczywiście nic nie stoi na przeszkodzie aby specjalnie dla Ciebie wg Twoich wskazówek stworzyć nową zabawę. Proszę wybaczyć, że nie udostępniam ich w formie elektronicznej, ale chroniąc to co wypracowałem przez wiele lat – zamierzam nadal mieć je tylko w swojej ofercie.

Czy na imprezie jestem tylko DJem czy też Wodzirejem ?

DJ bądź DJ Wodzirej w jednej osobie – na imprezach lubię integrować się z gośćmi, ku ich wielkiemu zaskoczeniu, bawimy się przy stołach oraz na parkiecie. Gdy jest chwila przerwy między tańcami, angażuję chętnych gości do innej formy zabawy. Na jednej imprezie możesz mnie spotkać w kilku wcieleniach bądź przebraniach.

W jakim stroju prowadzę imprezy ?

Strój, w którym prowadzę imprezę jest uzależniony od jej charakteru. Nie wyobrażam sobie nieeleganckiego stroju na weselu czy też balu, chyba że zleceniodawca zażyczy sobie inaczej. Dotyczy to również balów kostiumowych, gdzie swoim strojem dostosowuję się do otoczenia.

Czy impreza opiera się na scenariuszu ?

Można powiedzieć … i tak … i nie. Przygotowana jest koncepcja oraz plan całego wydarzenia, natomiast wiele rzeczy jest weryfikowanych w trakcie przez gości. Ten właściwy scenariusz pisze się sam w trakcie jej trwania. Stąd spotkania organizacyjne aby omówić dokładnie niektóre aspekty i mieć w zanadrzu kilka alternatyw na wszelki wypadek. Do imprezy podchodzę elastycznie, a w czasie trwania jesteśmy w stałym kontakcie – nie tylko wzrokowym.

Jakim sprzętem dysponuję ?

Pracuję tylko na profesjonalnym niezawodnym sprzęcie renomowanych producentów tj. Pioneer, JBL, ElectroVoice, Soundcraft, Shure, Sennheiser. Posiadam kompletne nagłośnienie oraz oświetlenie oraz dodatki takie jak wytwornica baniek czy też dymu. Na większe eventy typu festyny, koncerty zadysponowana będzie odpowiednich rozmiarów scena wraz zapleczem i obsługą techniczną.

Jaki jest teren mojego działania ?

Imprezy prowadzę w całej Polsce, natomiast z uwagi, że mieszkam w Redzie bliski mi jest teren województwa pomorskiego.

Czy często przysyłam zastępstwo ?

Nigdy nie przysyłam bez wcześniejszego ustalenia tzn. kiedy mam zajęty termin polecam swoich współpracowników – reszta dogadywana jest między stronami bez mojego udziału.

Zamiast mnie pojawić się może osoba trzecia tylko i wyłącznie w przypadku zdarzenia losowego.

Jak wygląda moje stanowisko pracy na sali ?

Staram się aby moje stanowisko jak najbardziej komponowało się z wystrojem sali, dlatego tak ważna jest wizyta na sali na kilka dni przed imprezą. Nie używam jakichkolwiek banerów, roll-up’ów reklamowych i innych reklam wywieszanych na stanowisku pracy. Dodatkowo w trakcie imprezy skupiam się na zleceniodawcy m.in. parze młodej ale i gościach, więc nie usłyszy się okrzyków typu „Jaaazda” ; „gra dla Was DJ …. ” itp.

Czy imprezy jestem w stanie poprowadzić na każdej sali ?

Otóż NIE. Niestety nie wszystkie lokale nadają się do organizacji jakiejkolwiek imprezy.

Jednym z powodów może być rozmieszczenie całej imprezy na kilku salach, i nie mówię tu o dwóch ale nawet o 4-5, na których są rozmieszczeni goście oraz na jeszcze jednej parkiet.

Drugim z powodów są sami właściciele, którzy w bardzo nierzetelny sposób zaoferują swoje usługi, albo próbują ograniczyć swobodę pracy mojej osobie.

Prostym  przykładem jest brak możliwości rozstawienia się ze sprzętem nie wcześniej niż 30 min przed imprezą i koniecznością „zwinięcia się” max 30min po zakończeniu imprezy.

Informacjami – dzielę się – jedynie podczas indywidualnych rozmów.

Czy na imprezie spożywam alkohol ?

Nie na tej, na której jestem w pracy.